گزارش

10490
VAR معطل پول

فدراسیون رقم قرارداد بازیکنان و مربیان را بررسی می‌کند

VAR معطل پول

یکی از موضوعات مهم و بحث برانگیز این روزهای فوتبال کشورمان به موضوع وی ای آر بر می گردد.

به گزارش ایران ورزشی مهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص جلسه مدیران باشگاه‌ها با مدیران وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در مورد مجوز حرفه‌ای، می‌گوید: «در این سمینار تمامی معیارها و موارد مرتبط در حوزه باشگاهداری از دیدگاه AFC ارائه و تأکید شد این مسیر پرشتاب طی شود تا باشگاه‌های ما در حوزه سخت‌افزار و نرم‌افزار به استانداردهای بین‌المللی برسند.»
علوی در مورد آخرین وضعیت پرداخت مبلغ VAR از جانب شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، توضیح داد: «۱۳ جلسه فقط در سال ۱۴۰۳ بین فدراسیون فوتبال، شرکت توسعه و وزارت ورزش و صدا و سیما برگزار شد‌. این پول در دی سال گذشته به حساب شرکت توسعه واریز شده است. در آن زمان بحث مهم بودن نظر صدا و سیما مطرح شد. به هرحال وقتی تکنولوژی وارد کشور می‌شود، شیوه اتصالش به سامانه‌های صدا و سیما باید مورد بررسی‌ قرار بگیرد. تأییدیه مرتبط به انجام رسید. پس از آن هم مرحله پرداخت وجه خرید دستگاه‌های VAR است که امیدوارم هرچه‌ سریع‌تر انجام شود.»
او اشاره‌ای به تخلفات برخی باشگاه‌ها در نقل و انتقالات نیز داشت و در این خصوص توضیح داد: «یکی از مباحث جلسه دیروز درباره سقف بودجه بود. هرچه مذاکره شود و حتی به مرحله عقد قرارداد برسد، باید در نهایت ثبت شود. فدراسیون پس از فرایند ثبت قرارداد رقم و جزئیات قرارداد را با دقت بررسی خواهد کرد و از کنار موارد مشکوک به سادگی عبور نخواهد کرد.»
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های گزارش